درمانگاه امام حسن مجتبی (ع) به اعضای کانون‌های مساجد ایلام خدمات درمانی ارایه می‌کند
درمانگاه امام حسن مجتبي (ع) به اعضاي کانون‌هاي مساجد ايلام خدمات درماني ارايه مي‌کند

درمانگاه امام حسن مجتبی (ع) به اعضای کانون‌های مساجد ایلام خدمات درمانی ارایه می‌کند

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور از ارائه خدمات درماني درمانگاه امام حسن مجتبي (ع) ويژه، اعضاي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان به صورت يک روز در هفته خبر داد.
شناسه خبر : 14629 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

حجت الاسلام «علی چراغی پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام، از امضای تفاهم نامه همکاری میان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ایلام و درمانگاه خیریه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام گفت: این تفام نامه در را ستای ارایه خدمات درمانی، به اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به صورت یک روز در هفته خواهد بود.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور افزود:  همچنین در راستای همکاری های مشترک کلاس های آموزشی با موضوعات بهداشت فردی و روانی، کلاس های مشاوره و آسیب های اجتماعی، جمعیت و تنظیم خانواده در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد در طول سال برگزار شود.


وی گفت : در این جلسه همچنین مقرر شد ستاد هماهنگی کانون مساجد استان  در زمینه خدمات رسانی ویژه فرهنگی به این درمانگاه اقدام نماید.


دکتر کاظم شیر خانی رئیس درمانگاه خیریه امام حسن مجتبی (ع) نیز در این جلسه  با بیان اینکه درمانگاه خیریه امام حسن مجتبی (ع) به صورت شبانه روزی و در بخش های مختلف پزشک عمومی، تزریقات، دندانپزشکی، مامایی، روانشناسی و مشاوره تغذیه ای فعالیت می‌کند افزود: این درمانگاه در طول فعالیت خود منشا خدمات  خیر برای افراد نیازمند و کم در آمد بوده است.


 
وی همچنین به  فعالیت های  خیرخواهانه این درمانگاه در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: دوخت لباس های بیمارستانی برای بیمارستان های استان، اهدا دستگاه‌های تب سنج و ملزومات بهداشتی از جمله این خدمات بوده است.


گفتنی است، درمانگاه خیریه امام حسن مجتبی (ع) وابسته به دفتر آیت الله العظمی سیستانی است که به صورت شبانه روزی در زمینه های مختلف دارویی و درمانی به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.