اطعام نیازمندان برنامه کانون شهدای بانقلان در عید سعید غدیر
اطعام نيازمندان برنامه کانون شهداي بانقلان در عيد سعيد غدير

اطعام نیازمندان برنامه کانون شهدای بانقلان در عید سعید غدیر

محمد يوسفي گفت : همزمان با عيد سعيد غدير خم بيش از هزار پرس غذاي گرم 20 بسته مواد غذايي و نان صلواتي در بين محرومان و نيازمندان روستاي بانقلان توزيع شد.
شناسه خبر : 14596 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

«محمد یوسفی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، از پخت بیش از هزار پرس غذا به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای بانقلان افزود: این  میزان غذای گرم و بسته های غذایی در راستای تداوم کمک های مومنانه  کانون های مساجد در بین نیازمندان و فقرا و آسیب دیدگان از کرونا در روستای بانقلان توزیع شد.


وب گفت: این کمک ها با همراهی خیرین و کمک های مردمی جمع آوری و همزمان با عید غدیر خم در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

 


وی با اشاره به فعالیت های کانون شهدای بانقلان در اجرای مرحله اول کمک های مومنانه و طرح ملی راهکار و مواسات و همدلی تصریح کرد :  مرحله اول این طرح ها با همراهی بسیار خوب اعضای کانون و تشکیل گروه‌های جهادی اجرا گردید.


وی یاد آورد شد، تمامی اعضای کانون با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری آماده همکاری در اجرای مرحله دوم کمک های مومنانه هستند.


وی با اشاره به فعالیت های  کانون شهدای بانقلان در طول سال گفت : این کانون با قریب به یک هزار نفر عضو و  اجرای مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و طرح های ابلاغی ستاد فهما همواره یکی از کانون های موفق استان بوده است.

 


وی، در پایان، همراهی سایر نهادهای فعال مسجد از جمله امام جماعت، هیئت امنا، مرکز نیکوکاری، اعضای کانون از دلایل موفقیت کانون شهدای بانقلان برشمرد.


گفتنی است، کانون شهدای بانقلان تخصصی « عترت » دارای مرکز دیجیتال و از کانون فعال استان با قریب به یک هزار نفر عضو فعال در سامانه بچه های مسجد است.