نقش ویژه اصحاب رسانه در انعکاس رویداد ملی فهما ستودنی است
نقش ويژه اصحاب رسانه در انعکاس رويداد ملي فهما ستودني است

نقش ویژه اصحاب رسانه در انعکاس رویداد ملی فهما ستودنی است

حجت‌الاسلام و المسلمين چراغي پور، ضمن تبريک روز خبرنگار و صدور پيامي به همين مناسبت اظهار کرد: نقش ويژه اصحاب رسانه در انعکاس رويداد ملي فهما ستودني است.
شناسه خبر : 14520 تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

 

17 مرداد يادآور تلاش انسانهاي شريفي است که رسالت خطير خبرنگاري اطلاع رساني و آگاهي بخشي را بر عهده داشته و به مدد قلم تواناي خود مصوبات روشنگري، تعالي پيشرفت و بالندگي جامعه را فراهم مي‌نمايند.

 

قشر فرهيخته اي که به پاس حرمت و ارزش و اهميت والاي رسالتي که بر عهده دارند همواره در نزد افکار عمومي از شان و جايگاه والايي برخورداند و همواره شايسته ارزشمند ترين تکريم و قدر شناسي هستند.

 

اين روز، روز پاسداشت حق گويي و حق جويي و فرصتي است تا از يک سال زحمت و تلاش بي‌وقفه و بدون چشمداشت اهالي رسانه و خبر تجليل و قدر‌شناسي شود. بدون ترديد نقش و جايگاه خبرنگاران در بيان واقعيات و به تصوير کشيدن رويدادها در همه ادوار از اهميت و تأثير بسيار بالايي در آگاه‌ سازي مردم برخوردار بوده و چه بسا سرمنشاء اتفاقات بزرگ و تحول آفرين بوده است، لذا به پاس قدر داني از همراهي اهالي رسانه در انعکاس فعاليت هاي ستاد فهما استان از جمله در طرح بزرگ رويداد ملي فهما، انعکاس فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي و هنري در بحث مبارزه با ويروس کرونا و اجراي طرح هاي بزرگ ديگري همچون طرح ملي راهکار و مواسات و همدلي و ساير برنامه هاي اجرايي در ستاد کانون هاي فرهنگي وهنري مساجد استان ايلام اين همراهي را ارج مي نهيم و ضمن گراميداشت اين روز به تمامي اصحاب عرصه اطلاع رساني به ويژه خبرنگاران، عکاسان، اهالي مطبوعات در استان توفيق روز افزون براي همگان از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.