افزایش همکاری‌های مشترک میان ستاد هماهنگی (فهما) ایلام و فرماندهی مرزبانی این استان
افزايش همکاري‌هاي مشترک ميان ستاد هماهنگي (فهما) ايلام و فرماندهي مرزباني اين استان

افزایش همکاری‌های مشترک میان ستاد هماهنگی (فهما) ایلام و فرماندهی مرزبانی این استان

طي امضاي تفاهم‌نامه‌، همکاري مشترک ميان ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فهما) و فرماندهي مرزباني استان ايلام گسترش مي‌يابد.
شناسه خبر : 14270 تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام: طي امضاي تفاهم‌نامه‌، همکاري مشترک ميان ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فهما) و فرماندهي مرزباني استان ايلام گسترش مي‌يابد.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور با اعلام این خبر گفت: طی دیدار اخیر با فرماندهی مرزبانی استان  در جهت تعامل و همکاری های مشترک در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به ویژه در کانون های مرزبانی همکاری  بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و فرماندهی مرزبانی استان بیش از گذشته خواهد خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به اینکه  استان ایلام  به واسطه 420 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق یکی از استانهای مرزی کشور است افزود : تقویت برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در نقاط مرزی استان همواره مورد توجه این ستاد است.

 

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت های گسترده این ستاد و تشکیل کانون های فرهنگی و هنری در مناطق مرزی تصریح کرد :  با توجه به محرومیت و آسیب پذیر بودن این مناطق تاسیس کانون های فرهنگی و هنری در آگاه سازی جوانان و نوجوانان و تقویت فعالیت های فرهنگی در این مناطق  ضروری به نظر می رسد.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور گفت: این  ستاد آمادگی لازم را جهت تاسیس کانون در نقاط صفر و مرزی استان دارد.

 

گفتنی است بحث و بررسی در خصوص اجرای برنامه های مشترک در مناطق مرزی استان به ویژه در ایام اربعین حسینی از دیگر مسائلی است که در این تفاهم نامه مورد تاکید قرار گرفته است.