دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه است/فرزندان شهید بنشاسته خود را وقف نظام و جامعه کردند
ديدار با خانواده شهدا يک وظيفه است/فرزندان شهيد بنشاسته خود را وقف نظام و جامعه کردند

دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه است/فرزندان شهید بنشاسته خود را وقف نظام و جامعه کردند

توليده در جريان ديدار با خانواده شهيد «حسين بنشاسته» اظهار کرد: ديدار با خانواده شهدا وظيفه‌اي همگاني است، فرزندان شهيد بنشاسته خود را وقف عرصه علم و فرهنگ در جامعه کردند.
شناسه خبر : 13852 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان ایلام، آیین پنجمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در ایلام، امروز سه‌شنبه 7  مرداد، با حضور «اسدالله تولیده» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، «محمد حسین فولادی» مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و حجت‌الاسلام «علی چراغی پور» مدیر ستاد فهمای استان ایلام و جمعی از مسولان فرهنگی و اجرایی در منزل شهید  «حسین بنشاسته» برگزار شد.

 

اسدالله تولیده در این دیدار طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) و سالروز شهادت شهید بنشاسته گفت: آن شهید والا مقام، فرزندانی تقدیم این نظام و انقلاب کرده است که همواره خود را وقف خدمت در عرصه های علمی و فرهنگی در جامعه کردند.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، با اشاره به اینکه خانواده این شهید، از جمله الگو‌هایی به شمار می روند که همواره در راستای رفع مشکلات مردم و خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران پیشقدم بوده اند، افزود: خانواده و فرزندان آن شهید به معنای واقعی خود را وقف این نظام و انقلاب کردند.


وی از خانواده شهدا به عنوان الگوی صبر و مقاومت یاد کرد و گفت: اداي احترام و دیدار با خانواده‌های شهدای گرانقدر در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه ماست و هر زمان که این فرصت نصیب ما می شود خستگی کار و فعالیت از وجودمان رخت بر می بندد.


 
تولیده در پایان خاطر نشان کرد: این دیدار در راستای اجرای طرح سه شنبه های تکریم و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام  انجام گرفته است.


در ادامه این نشست، حجت الاسلام چراغی‌پور طی سخنانی گفت: ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده های آنان باید به الگویی برای جوانان  امروز جامعه ما تبدیل شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که در این راه گام برداریم و راه و روش شهدا را برای نسل امروز  جامعه بازگو کنیم؛ خون پاک شهدا ضامن بقای  این نظام و انقلاب در ادوار مختلف تاریخ  است.


در ادامه این دیدار فرزند شهید بنشاسته با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد شهدا از جمله تاکید معظم له بر این مولفه که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، از نگاه ویژه مسولان در تکریم خانواده های شهدا تقدیر کرد.

 

وی ، ولایت مداری، اخلاق حسنه، روحیه تعاون و همکاری و تاکید بر اقامه نماز اول وقت را از ویژگی های بارز آن شهید والا مقام برشمرد.


در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید حسین بنشاسته تقدیر به عمل آمد.