تداوم راه شهدا در گرو تکریم از خانواده‌های آن دلاوران است
تداوم راه شهدا در گرو تکريم از خانواده‌هاي آن دلاوران است

تداوم راه شهدا در گرو تکریم از خانواده‌های آن دلاوران است

عمران خودآموز در چهارمين هفته از اجراي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در استان ايلام گفت: تکريم خانواده‌هاي شهدا تداوم راه آنان را در پي دارد.
شناسه خبر : 13609 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از ایلام مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ایلام در چهارمین هفته طرح سه شنبه های تکریم با تجلیل از مقام شامخ شهيد نور محمد بابایی، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را همچون چراغی روشن در مسیر این انقلاب عنوان کرد.


عمران خود آموز با اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران الگوهای صبر و پایداری در جامعه هستند افزود : تکریم خانواده های شهدا موجب تداوم راه شهدا می شود.


وی از شهدا به عنوان بهترین الگو برای نسل جوان امروز یاد کرد افزود : نیاز امروز نسل جوان آشنایی با روحیه ایثارگری ها و مقاومت آن شهدای گرانقدر است.


 
خودآموز با بیان اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان در ماندگاری پیام انقلاب و آرمان‌های متعالی امام راحل (ره) نقش مهمی دارند خاطر نشان کرد : وصیت نامه های شهدا نیز در ماندگاری این پیام نقس بسزایی دارند.


وی در پایان طرح ملی  سه شنبه های تکریم را  یه حرکت فرهنگی ارزنده از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد ذکر و خاطر نشان کرد :  چنین برنامه های فرهنگی درحفظ ارزش هاي اسلامی نقش مهمی دارند.