چهارمین هفته از سه‌شنبه‌های تکریم در استان ایلام؛ تجلیل از خانواده شهید جاویدالاثر «نورمحمد بابایی»
چهارمين هفته از سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان ايلام؛ تجليل از خانواده شهيد جاويدالاثر «نورمحمد بابايي»

چهارمین هفته از سه‌شنبه‌های تکریم در استان ایلام؛ تجلیل از خانواده شهید جاویدالاثر «نورمحمد بابایی»

چهارمين هفته طرح سه‌شنبه‌هاي تکريم امروز سه شنبه 31 تير ماه با حضور مسولان استاني و تجليل از مقام شامخ شهيد جاويد الاثر «نور محمد بابايي» برگزار شد.
شناسه خبر : 13607 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از ایلام: چهارمين هفته طرح سه‌شنبه‌هاي تکريم  امروز سه شنبه 31 تير ماه با حضور مسولان استاني و تجليل از مقام شامخ شهيد جاويد الاثر «نور محمد بابايي» برگزار شد.

 

 در این آیین که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر ستاد فهما استان ایلام و در سالروز شهادت شهید نور محمد بابایی برگزار شد از مقام شامخ آن شهید تجلیل به عمل آمد.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور در چهارمین هفته طرح سه شنبه های تکریم با تسلیت شهادت امام جواد (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سالروز شهادت شهید بابایی این انقلاب را مدیون شهدا عنوان کرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه شهدا صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند افزود :وظیفه همه مسولان تکریم خانواده های شهدا به ویژه  مادران شهدا است.


وی با تجلیل از صبر و استقامت مادران و خانواده های شهدا از  آنان به عنوان  الگوی ایستادگی و مقاومت نام برد.


حجت الاسلام چراغی پور در پایان با تقدیر از همکاری های ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم افزود :امروز چهارمین هفته از اجرای این طرح در استان است که با تجلیل از مقام شامخ شهيد بابایی برگزار می شود.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این مراسم با اشاره به زندگی نامه شهید نور محمد بابایی افزود : این شهید والا مقام در 31 تیر ماه 1367 در مقابله با منافقین کور دل در منطقه قصر شیرین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


اسد الله تولیده افزود : پیکر پاک آن شهید مفقود الاثر بوده و تاکنون شناسایی نشده است.


وی در پایان  از حرکت فرهنگی ستاد هماهنگی  کانون های فرهنگی و هنری مساجد در اجرای سه شنبه های تکریم  و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر نمود.

در پایان این مراسم از خانواده شهید نور محمد بابایی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.