تکریم خانواده شهید جاویدالاثر «نور محمد بابایی» در چهارمین هفته سه‌شنبه‌های تکریم در استان ایلام
تکريم خانواده شهيد جاويدالاثر «نور محمد بابايي» در چهارمين هفته سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان ايلام

تکریم خانواده شهید جاویدالاثر «نور محمد بابایی» در چهارمین هفته سه‌شنبه‌های تکریم در استان ایلام

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور، با اشاره به برنامه چهارمين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان ايلام اظهار کرد: اين هفته خانواده شهيد جاويد الاثر نور محمد بابايي تجليل مي‌شوند.
شناسه خبر : 13575 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۹
حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) استان ایلام، با اشاره به برنامه چهارمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم در استان ایلام گفت: این برنامه امروز سه شنبه 31 تیر ماه با حضور مدیر کل فرهنگی و ارشاد اسلامی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیر ستاد فهما استان   در منزل شهید جاوید الاثر  «نور محمد بابایی» برگزار می‌شود.
 
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام ادامه داد: شهید نور محمد بابایی در سال 1346 در خانواده مذهبی در شهرایلام متولد و در 31 تیر ماه 1364 در منطقه عملیاتی قصرشیرین به درجه رفیع شهادت نائل و به جمع شهدای جاوید الاثر پیوست.
 

وی حضور این شهید بزرگوار در سن کم و دوران جوانی در جبهه‌ های حق علیه باطل وشهادت ایشان در سن 21 سالگی را نشان از ایمان و اعتقاد قلبی آن شهید بزرگوار دانست و خاطر نشان کرد : حضور جوانان با ایمان و اداره راسخ  همچون شهید بابایی از عوامل پیروزی این انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.