کانون های مصلی می‌توانند موجب حضور پر رونق جوانان در نمازهای جمعه باشند
کانون هاي مصلي مي‌توانند موجب حضور پر رونق جوانان در نمازهاي جمعه باشند

کانون های مصلی می‌توانند موجب حضور پر رونق جوانان در نمازهای جمعه باشند

حجت الاسلام «چراغي پور» گفت : کانون هاي فرهنگي هنري مصلي با جذب حداکثري جوانان و نوجوانان مي توانند موجب رونق بيش از پيش نماز هاي جمعه شوند.
شناسه خبر : 13357 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

به گزاش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما ) از ایلام ، مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، در دیدار با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با ارائه گزارشی از فعالیتهای این ستاد اظهار کرد : کانونهای فرهنگی هنری با انجام فعالیت فرهنگی و مذهبی در مصلیهای نماز جمعه می توانند در زمینه جذب حداکثری جوانان به نمازجمعه و رونق بیش از بیش آن نقش آفرین باشند.


حجت الاسلام «علی چراغی پور» با بیان اینکه در حال حاضر 9 کانون فرهنگی هنری در مصلی های نماز جمعه استان ایلام فعال است افزود: این کانون ها با همکاری ویژه ائمه جمعه استان در جهت انجام فعالیت های گسترده فرهنگی دینی و مذهبی در حال فعالیت هستند.


وی، یکی از رسالتهای مهم کانونها را کادرسازی و نیروسازی ذیل گفتمان انقلاب اسلامی و پیروی از گفتمان رهبر معظم انقلاب عنوان و تصریح کرد: مطمئنا تربیت نیروهای مومن و انقلابی می‌تواند در پیشبرد اهداف این نظام و انقلاب بسیار موثر باشد.


وی،  در ادامه برگزاری فعالیت در مناسبهای ملی و مذهبی، اوقات فراغت، برنامهها و آموزشهای قرآنی، حجاب و عفاف، مهدویت، کتابخانهای، ای تی، از جمله محور فعالیتهای کانونها برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با حمایتهای انجام گرفته شاهد رونق کانونهای مصلی نیز در کلیه این زمینهها باشیم.


حجت الاسلام چراغی پور خاطرنشان کرد: این پتانسیل در کانونهای مصلی به واسطه حضور اقشار مختلف در نماز جمعه وجود دارد که امیدواریم با حضور وحمایتهای رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استاناین کانون های بیش از بیش فعال شوند.


در ادامه این دیدار حجتالاسلام والمسلمین «محمدصادق پیمایی» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تقدیر از فعالیت های گسترده کانونهای فرهنگی هنری مساجد در حوزه فرهنگ دینی خواستار توجه ویژه و حمایت این ستاد از فعالیتهای کانونهای مصلی در استان شد.


وی افزود: این آمادگی نیز وجود دارد تا در سایر شهرستانها و محلهای برگزاری نماز جمعه که کانون ندارند کانون فرهنگی و هنری تاسیس شود.