خانواده شهید «کسه خان شفیع‌نیا» میزبان سومین هفته طرح سه شنبه های تکریم در ایلام
خانواده شهيد «کسه خان شفيع‌نيا» ميزبان سومين هفته طرح سه شنبه هاي تکريم در ايلام

خانواده شهید «کسه خان شفیع‌نیا» میزبان سومین هفته طرح سه شنبه های تکریم در ایلام

حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي پور گفت :سومين هفته طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در ايلام با اداي احترام به مقام شامخ شهيد پاسدار «کسه خان شفيع نيا» برگزار مي شود
شناسه خبر : 13268 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۲۲

حجت الاسلام و المسلمين «علي چراغي پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) استان ایلام گفت: سومين هفته طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در ايلام با اداي احترام به مقام شامخ شهيد پاسدار «کسه خان شفیع نیا» برگزار مي‌شود.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام با اعلام اين خبر گفت : اين برنامه سه شنبه 24 تیر با حضور حجت الاسلام و المسلمين «کریمی‌تبار» نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام در منزل شهيد پاسدار" کسه خان شفیع نیا" برگزار مي‌شود.

 

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور با بيان اينکه طرح ملي سه شنبه هاي تکريم به منظور بزرگداشت نام و ياد شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت برگزار مي شود افزود : اين برنامه از دهم تير ماه سال‌جاري در استان ايلام آغاز و تا پايان شهريور ماه به مدت 10 هفته در استان برگزار خواهد شد.

 

وي افزود :تلاش مي شود اين برنامه هر هفته با حضور يکي از مسئولان استاني برگزارشود.

وي شناسايي و تکريم خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران و الگو سازي از آنها براي نسل جوانان و نوجوان از اهداف طرح ملي سه شنبه هاي تکريم عنوان کرد.

 

گفتني است شهيد پاسدار "کسه خان شفیع نیا" در تیر  ماه 1335 در خانواده مذهبي  متولد و در 25 شهریور 1364 در منطقه گره شیر چنگوله شهرستان مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید پاسدار کسه خان شفیع نیا متاهل و دارای 2 فرزند پسر می باشد.