برگزاری کارگاه امر به معروف و نهی از منکر با محور حجاب در کانون‌های مساجد استان ایلام
برگزاري کارگاه امر به معروف و نهي از منکر با محور حجاب در کانون‌هاي مساجد استان ايلام

برگزاری کارگاه امر به معروف و نهی از منکر با محور حجاب در کانون‌های مساجد استان ایلام

حجت الاسلام و المسلمين «چراغي پور»، از برگزاري کارگاه آموزشي يک‌روزه، امر به معروف و نهي از منکر به مناسبت هفته حجاب و عفاف در استان ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 13247 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۶

حجت الاسلام والمسلمین «علی چراغی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای( فهما) در ایلام، خبر از برگزاری کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر با محور موضوعی حجاب داد.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام افزود: این کارگاه آموزشی با ظرفیت 40 نفرمتشکل از بانوان نخبه استان در مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر برگزار می شود.

 
وی افزود: ابتدا برنامه ریزی به این صورت بود که این دوره آموزشی همزمان با هفته حجاب و عفاف در استان برگزار شود که به دلیل وضعیت  قرمز ایلام و شیوع کرونا و از سوی دیگر ممنوعیت برگزاری هرگونه اجتماع زمان برگزاری این کارگاه به زمان دیگری موکول شد.


به گفته حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، شرکت کنندگان در این دوره از کل استان ایلام و و با ظرفیت مشخص برای هر شهرستان برگزار می شود. همچنین در پایان این دوره  آموزشی به شرکت کنندگان گواهی آموزشی اهدا می شود.


 
مدیر ستاد فهما استان ایلام، تربیت نیروی متخصص و آموزش دیده در راستای اجرای احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر، افزایش احساس مسئولیت اجتماعی در راستای مبارزه با ناهنجاری ها  اجتماعی در جامعه از جمله در بحث عفاف و حجاب، از اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد.