بررسی طرح تابستانه‌ (فهما) در استان ایلام/عموم برنامه‌ها با محور فضای مجازی برگزار می‌شوند
بررسي طرح تابستانه‌ (فهما) در استان ايلام/عموم برنامه‌ها با محور فضاي مجازي برگزار مي‌شوند

بررسی طرح تابستانه‌ (فهما) در استان ایلام/عموم برنامه‌ها با محور فضای مجازی برگزار می‌شوند

طي برگزاري نشست مجازي با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام و رابطان کانون‌هاي اين استان، ضمن بررسي طرح تابستانه (فهما) بر لزوم برگزاري فعاليت‌ها در بستر فضاي مجازي تاکيد شد.
شناسه خبر : 13215 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۹

به گزارش ستاد ارتباط رسانه ای( فهما) از ایلام: برنامه هاي طرح اوقات فراغت ستاد کانون هاي فهما استان ايلام امروز یکشنبه 22 خرداد، به صورت مجازي با حضور رابطان کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام  تشريح شد.

 

 در این برنامه که به صورت ارتباط تصویری با نمایندگان و رابطان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین چراغی پور، با اشاره به برنامه های طرح اوقات فراغت اظهار کرد: براساس آیین نامه ابلاغی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برنامه های امسال اوقات فراغت بچه های مسجد با عنوان «تابستانه های فهما» در استان برگزار می‌شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه برنامه های امسال در سه حوزه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری پیش بینی شده است افزود : انتظار است مسئولان و رابطان کانون های فرهنگی نسبت به برگزاری فعالیت های اوقات فراغت اهتمام ویژه داشته باشند.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، همچنین از مدیران و رابطان کانون های فرهنگی و هنری استان خواستار آن شد تا با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا برنامه ها و فعالیت های خود را به سمت فضای مجازی سوق دهند.


وی گفت: چنانچه این امکان فراهم شود که فعالیت ها در فضای مسجد برگزار شوند این امر نیز با رعایت مسائل بهداشتی محقق خواهد شد.

 

حجت الاسلام چراغی پور جریان سازی با استفاده از ظرفیت های مردمی فعالان فرهنگی اجتماعی در سطح محلات  را از رویکرد های مهم طرح تابستانه های فهما عنوان و ابراز امیدواری کرد : این برنامه ها زمینه  رشد و پرورش استعداد های کودکان و نوجوانان و جوانان در مساجد را فراهم کند.


گفتنی است در این نشست، همچنین به نمایندگی از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  آبدانان ارتباط تصویری برقرار شد.