طرح نذر چادر در کانون‌های فهما شهرستان ایوان برگزار شد
طرح نذر چادر در کانون‌هاي فهما شهرستان ايوان برگزار شد

طرح نذر چادر در کانون‌های فهما شهرستان ایوان برگزار شد

ناصري با اشاره به برنامه‌هاي کانون فرهنگي هنري سيدالشهدا(ع) در هفته حجاب گفت: طرح نذر چادر به همت اعضاي اين کانون در شهرستان ايوان اجرا شد.
شناسه خبر : 13199 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۸

«منیژه ناصری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای( فهما) از استان ایلام، با اشاره به اجرای طرح نذر چادر اظهارکرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ویژه دختران نوجوان و جوان عضو در کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا اجرا شد.


رابط خواهران کانون سید الشهدا افزود: در اجرای این طرح دختران عضو کانون با برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ به صورت حضوری و یا در فضای مجازی سوالات و شبهاتی با موضوع حجاب و عفاف مطرح و پاسخ داده می شود در هر ماه به فعالان و دختران شرکت کننده در این طرح چادر به عنوان نذر حضرت زهرا (س) هدیه  داده می شود.

 

 

وی گفت: در راستای اجرای این طرح ضمن شناسایی خانواده‌های نیازمندی که توانایی خرید چادر برای دختران خود را نداشتند، به عنوان نذر چادر تهیه و در اختیار آنها قرار می گرفت.

 

ناصری با اشاره به  اینکه  برنامه حجاب و عفاف، محور عموم فعالیت های خواهران عضو در کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا در طول سال را تشکیل می دهد، افزود:  این برنامه ها با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده است.


وی با بیان اینکه امروز تهاجم فرهنگی متاسفانه بر روی نوع پوشش و رفتارهای پوششی ما در جامعه تاثیرات منفی فراوانی گذاشته است، تصریح کرد: با توجه به این مساله نیاز است تا نهاد های فرهنگی همچون کانون های فرهنگی و هنری مساجد تلاش خود را برای مقابله با این هجمه ها چند برابر کنند.