بررسی زیر ساخت‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان هلیلان با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) ایلام
بررسي زير ساخت‌هاي فرهنگي و مذهبي شهرستان هليلان با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فهما) ايلام

بررسی زیر ساخت‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان هلیلان با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) ایلام

در ديدار مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام و مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان با فرماندار شهرستان هليلان مسائل و مشکلات حوزه فرهنگي هنري و مذهبي اين شهرستان مورد بررسي قرار گرفت.
شناسه خبر : 13100 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای( فهما) از ایلام،عمران خودآموز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور  سه شنبه 17 تیر ماه به منظور بررسی مسائل فرهنگی شهرستان تازه تاسیس هلیلان به این شهرستان سفر کردند.

 

در این برنامه با سعید شهبازی فرماندار این شهرستان دیدار و در خصوص تقویت زیر ساخت های فرهنگی و هنری و مذهبی این شهرستان بحث و گفت و گو شد.


مکان یابی در خصوص احداث مجتمع فرهنگی و هنری بازدید از روند احداث و تکمیل مسجد جامع، مشارکت در توزیع بسته های حمایتی طرح کمک های مومنانه از برنامه این دیدار بود.

 

در این سفر همچنین بسته های فرهنگی شامل آثار مولفان و نویسندگان بومی و کتاب های نفیسی شامل قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مثنوی خطی  به این شهرستان اهدا شد.

 

گفتنی است ، افزایش  تعداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان به تعداد 10 کانون از دیگر مصوبات سفر مسولان فرهنگی استان به این شهرستان بود .

 

لازم به ذکر است ، شهرستان هلیلان در حاضر دارای 5 کانون فرهنگی و هنری می باشد.