دومین هفته طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در ایلام اجرا می شود
دومين هفته طرح ملي «سه‌شنبه‌هاي تکريم» در ايلام اجرا مي شود

دومین هفته طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در ایلام اجرا می شود

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور گفت: دومين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم با حضور مجازي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در ايلام برگزار مي شود.
شناسه خبر : 13038 تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۲

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما)، با بیان اینکه دومین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در استان ایلام برگزار می شود، گفت: در این دیدار به ویدئو کنفرانس با تکریم از خانواده شهید محمد رضا قربانی  شهید روحانی استان برگزار می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام تصریح کرد : در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، جناب آقای تولیده مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،حناب آقای خود آموز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جناب سرهنگ فولادی مدیر کل بنیاد حفظ آتار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان نیز در منزل آن شهید گرانقدر حضور دارند.


 
به گفته حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، این دیدار ساعت 7 عصر سه شبه در منزل آن شهید بزرگوار برگزار می شود.


وی در ادامه بیان کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور  به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شاهد و ایثارگران و الگو سازی برای جوانان و نوجوانان، طرح سه شنبه های تکریم را اجرا می نماید.


 
وی یاد آور شد: این طرح به مدت  10 هفته از تیر ماه تا شهریور ماه در روزهای سه شنبه  مدیران و فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد با خانواد های معظم شاهد و ایثاران در  سطح محلات  دیدار می کنند.
وی، در پایان عزت و سربلندی امروز جامعه را مدیون خون پاک شهدا دانست و خاطر نشان کرد : همه ما موظفیم قدر دان ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و  خانواده های آنها باشیم.


 
گفتنی است، شهید محمد رضا قربانی در سال 1361 در شرق بصره به درجه رفیع شهادت نائل امد و پیکر پاک آن شهید گرانقدر بعد از 13 سال به وطن بازگشت.