فعالیت کانون های فهما در فضای مجازی موجب همگرایی بیشتر فعالیت های آنها شده است
فعاليت کانون هاي فهما در فضاي مجازي موجب همگرايي بيشتر فعاليت هاي آنها شده است

فعالیت کانون های فهما در فضای مجازی موجب همگرایی بیشتر فعالیت های آنها شده است

عمران خودآموز گفت : تصويب اساسنامه کانون فهما و تشکيل بانک اطلاعاتي آنها به صورت الکترونيکي موجب همگرايي و هماهنگي بيشتر فعاليت هاي کانون ها شده است.
شناسه خبر : 12716 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای( فهما) از ایلام ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام صبح امروز دهم تیر ماه در اولین نشست ستاد اوقات فراغت کانون های فهما، ضمن تقدیر از برگزاری فعالیت های مختلف ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد تصویب اساسنامه و تشکیل بانک اطلاعاتی کانون ها که موجب الکترونیکی شدن فعالیت های آنها شد گامی موثر در جهت ایجاد بستر سازی حضور فعال کانون ها در فضای مجازی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بچه های مساجد بچه های خلاق هستند افزود : قطعا برنامه های تابستانه های فهما که به صورت هوشمندانه نیز طراحی شده اند خلاقیت و نوآوری اعضای کانون ها را به دنبال خواهد داشت.

عمران خود آموز تصریح کرد: به طور قطع  مزیت های نسبی در هر منطقه جغرافیایی وجود دارد که بایستی فعالیت های اوقات فراغت را براساس ظرفیت آن منطقه طراحی و اجرا نمود.

وی افزود: به عنوان مثال در یک منطقه فعالیت های  قرآن عترت در مناطق دیگر و شهرستان های دیگر حوزه های فرهنگی و هنری و یا فناوری اطلاعات و فعالیت های الکترونیکی محور هستش که بایستی فعالیت های تابستانه های فهما براساس مزیت های نسبی آن مناطق قطب بندی و اجرا شوند.

وی یاد آور شد : برای اینکه فعالیت های انجام شده در کانون ها به صورت هدفمند به نتیجه برسد بایستی با استراتژی های لازم فعالیت ها را  به صورت درست ساماندهی نمود تا این فعالیت ها نمود داشته  باشند.

وی ، در پایان با اشاره به اوضاع پیش آمده در جامعه ابراز امیدواری کرد : بچه های مساجد در شرایطی که خانواده ها درگیر ویروس کرونا و خانه نشینی فرزندانشان هستند بتواند با  اجرای برنامه های فرهنگی زمینه جذب جوانان به این فعالیت ها را فراهم نمایند.