دهه کرامت فرصتی مناسب برای معرفی ائمه اطهار (ع) است
دهه کرامت فرصتي مناسب براي معرفي ائمه اطهار (ع) است

دهه کرامت فرصتی مناسب برای معرفی ائمه اطهار (ع) است

حجت الاسلام و المسلمين کريمي تبار گفت :دهه کرامت فرصتي مناسب براي شناساندن و شناخت ائمه اطهار و تکريم امامزادگان و نيازمندان است
شناسه خبر : 12663 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي( فهما) از ايلام، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام امروز در ديدار خدام حرم مظهر رضوي که در حسينيه حضرت زينب (س) برگزار شد، قرار گرفتن زير سايه خورشيد ائمه اطهار (ع) را بزرگترين افتخار دانست و اظهار کرد : اين ايام بهترين فرصت براي شناخت ائمه و تکريم نيازمندان و امامزادگان است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با بيان اينکه عشق و علاقه به ائمه اطهار (ع) نشان دهنده بلوغ فکري کا است بيان کرد :عشق و علاقه مردم اين استان به ائمه به گونه اي است که قبور بسياري از درگذشتگان در نجف و کربلا قرار گرفته است. وي در ادامه خواستار کمک آستان قدس به زائر سراي حرم مطهر رضوي در استان شد.

 

وي، خاک استان ايلام را مشهد شهداي کشور در دوران دفاع مقدس دانست و تصريح کرد : در آستانه عمليات کربلاي يک قرار داريم که رزمندگاني از سراسر کشور در اين عمليات حضور داشتند.

 

حجت الاسلام کريمي تبار، با بيان اينکه استان ايلام به واسطه 430 کيلومتر مرز مشترک با کشور عراق در دوران دفاع مقدس آغشته با خون هزاران شهيد شده است، افزود: اين يک نعمت بزرگ خدادادي است که نصيب اين استان شده است.