برگزاری برنامه های شهادت امام جعفر صادق (ع) در کانون های فهما ایلام
برگزاري برنامه هاي شهادت امام جعفر صادق (ع) در کانون هاي فهما ايلام

برگزاری برنامه های شهادت امام جعفر صادق (ع) در کانون های فهما ایلام

«حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي پور» از برگزاري برنامه هاي شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 12097 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۲۲

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام با بيان اين مطلب اظهار کرد : اين برنامه ها در کانون هايي که مزين به نام امام جعفر صادق(ع) هستند برگزار خواهند شد.

 

وي افزود: به همين مناسبت ويژه برنامه اي توسط ستاد فهما در مرکز استان در کانون صادق آل محمد (ع) شهر ايلام پيش بيني و برگزار مي شود.

 

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور، تصريح کرد:اين برنامه ها با رعايت مسائل بهداشتي برگزار و با سخنراني، مداحي و روضه خواني توسط مداحان و ذاکران اهل بيت(ع) همراه خواهد بود.

 

مدير ستاد فهما استان ايلام، معرفي ابعاد شخصيت و سيره امام جعفر صادق (ع) را محور برنامه هاي شب شهادت امام صادق (ع) عنوان کرد و افزود : تربيت شاگردان ممتاز و برجسته ديني از مکتب امام صادق (ع) يکي از درس هايي است که امروز کانون هاي ما بايد آن را سولوحه فعاليت هاي خود قرار دهند.

 

وي خاطر نشان کرد:ويژه برنامه هايي نيز در همين راستا به صورت مجازي پيش شده که از آن جمله مي توان به پخش سخنان سخنرانان برجسته کشوري از طريق کانال ها و فضاي مجازي مسابقات فرهنگي با محوريت شخصيت امام صادق (ع)، پخش مداحي و روضه خواني اشاره نمود. گفتني است، 8 کانون فرهنگي و هنري در استان ايلام مزين به نام و القاب امام جعفر صادق (ع) هستند.