آغاز توزیع اقلام فرهنگی دهه کرامت در سطح کانون های فهما استان ایلام
آغاز توزيع اقلام فرهنگي دهه کرامت در سطح کانون هاي فهما استان ايلام

آغاز توزیع اقلام فرهنگی دهه کرامت در سطح کانون های فهما استان ایلام

«حجت الاسلام و المسلمين «چراغي‌پور» از آغاز توزيع بيش از 4 هزار اقلام فرهنگي و تبليغاتي به مناسبت دهه کرامت در سطح کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 12021 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۸

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در ایلام اظهار کرد: این اقلام شامل پوستر های دهه کرامت، احادیثی از اهل بیت (ع) با موضوع دهه کرامت، کتابچه های رنگ آمیزی در دو جلد ویژه کودکان و نوجوانان، و برچسپ های مزین به نام ائمه معصومین (ع) است که در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام توزیع می شود.

 وی، با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت امسال با شعار  « خدمت کریمانه مهربانی به رسم اهل بیت (ع)» برگزار خواهند شد افزود : این برنامه ها از سوم تا سیزدهم تیر ماه در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان پیش بینی و اجرا می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، همچنین به تقویم و عناوین روزهای دهه کرامت در سال‌جاری اشاره کرد و افزود :این برنامه ها  با میلاد حضرت معصومه (ع)  در سوم تیر ماه تحت عنوان «تکریم دختران، نشان خانواده فاطمی» آغاز شده و بامیلاد امام رضا(ع) در سیزدهم تیر ماه تحت عنوان امام رضا (ع) امام رافت و مهربانی پایان می یابد.

وی، بیان کرد، برنامه های پیش بینی شده در دهه کرامت با توجه به شرایط کرونا با رعایت دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی و یا به صورت مجازی برگزار خواهند شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما استان ایلام، معرفی سیره و شخصیت معصومین (ع) به ویژه حضرت معصومه و امام رضا (ع)، آشنایی جوانان و نوجوانان با ابعاد زندگی معصومین (ع)، از اهداف برگزاری برنامه های دهه کرامت عنوان کرد.