جشن زیر سایه خورشید در کانون فرهنگی هنری فتح برگزار می شود
جشن زير سايه خورشيد در کانون فرهنگي هنري فتح برگزار مي شود

جشن زیر سایه خورشید در کانون فرهنگی هنری فتح برگزار می شود

بشيري زاده از برگزاري جشن «زير سايه خورشيد» به همت کانون فرهنگي و هنري فتح در دهه کرامت خبر داد.
شناسه خبر : 11988 تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای( فهما) از ایلام، «روح الله بشیری زاده» از برگزاري جشن «زير سايه خورشيد» به همت کانون فرهنگي و هنري فتح در دهه کرامت خبر داد و گفت : این مراسم برای دهمین سال متوالی با حضور خدام حرم مطهر رضوی و پرچم متبرک امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.


مدیر کانون فرهنگی و هنری  «فتح» شهرستان ملکشاهی افزود: این فعالیت با توجه به شرایط کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در آستان مقدس امامزاده سید محمد عابد (ع) برگزار خواهد شد.


بشیری زاده، اجرای مولودی خوانی، قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و توزیع بسته های مواد غذایی و غذای گرم را از دیگر برنامه های این مراسم عنوان کرد.


به گفته مدیر کانون فرهنگی و هنری «فتح» این کانون به عنوان مجری جشن های رضوی هر سال مسول برگزاری این مراسم در شهرستان ملکشاهی است.


بشیری زاده، عنوان کرد: مردم شهرستان ملکشاهی به ویژه روستای گنبد پیر محمد(ع) همواره ارادت خاصی به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)دارند و این مراسم  نیز با استقبال بسیار خوبی از طرف مردم هر سال برگزار شده است.


گفتی است، کانون فرهنگی و هنری یکی از کانون های فعال در شهرستان ملکشاهی روستای گنبد پیر محمد (ع) در اجرای برنامه و فعالیت های فرهنگی و هنری به ویژه مناسبت های ملی و مذهبی است.