فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «الغدیر» در کمک به نیازمندان و دستگیری از آسیب‌دیدگان کرونا
فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري «الغدير» در کمک به نيازمندان و دستگيري از آسيب‌ديدگان کرونا

فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «الغدیر» در کمک به نیازمندان و دستگیری از آسیب‌دیدگان کرونا

سلمان‌نژاد با اشاره به فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري «الغدير» در راستاي مقابله با کرونا گفت: به همت و تلاش اهل مسجد، خدمات رساني به نيازمندان و اقشار آسيب ديده از کرونا همچنان ادامه دارد.
شناسه خبر : 11947 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

«محسن سلمان نژاد» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان ایلام، با اشاره به فعالیت های کانون «الغدیر» این استان در مقابله با کرونا گفت:  با همت جوانان و نوجوانان عضو کانون و تلاش در جهت خدمات رسانی به اقشار ضعیف و خانواده های آسیب دیده از کرونا، طی چندین مرحله بسته های مواد غذایی و بهداشتی در  قالب طرح ملی راهکار در بین این خانواده ها توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر ادامه داد: توزیع 14 هزار عدد ماسک بیش از 2 هزار بسته مواد ضدعفونی، بیش از 1500 بسته مواد غذایی در دو مرحله، 150 بسته گوشت گرم به مقدار 300 کیلو گرم از جمله خدمات این کانون در ایام کرونا و ماه مبارک رمضان عنوان کردند.

 

سلمانژاد یادآور شد: همچنین با همت خیرین در این مدت بیش از  450 میلیون ریال پول نقد نیز در بین اقشار ضعیف و بی بضاعت توزیع شد.

 

به گفته مدیر کانون فرهنگی و هنری الغدیر در این مدت فعالیت های فرهنگی کانون نیز همچنان برقرار بود که از جمله این فعالیت ها می‌توان به مسابقات کتاب‌خوانی به صورت مجازی و توزیع 150 جلد کتاب  «3 دقیقه در قیامت» و 80 جلد کتاب  «ابراهیم هادی» اشاره کرد.

 

سلمانژاد تشکیل دو گروه جهادی از اعضای کانون رو جهت ضد عفونی مسجد، و محله های اطراف مسجد و معابر عمومی بخشی دیگر از فعالیت کانون الغدیر ذکر کرد.

 

وی تصریح کرد : کمک های صورت گرفته به همت خیرین و کمک های مردمی جمع آوری وبا همکاری و تلاش سایر نهاد های فعال در مسجد توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری الغدیر در پایان گفت: فعالیت این کانون تا پایان کرونا همچنان ادامه داشته  واین  آمادگی وجود دارد تا کمک های  دریافت شده در بین نیازمندان توزیع کنیم.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی و هنری الغدیر واقع در شهرستان آبدانان کانون تخصصی کتابخانه ای در سال 1387 تاسیس و دارای بیش از 3 هزار نفر عضو سازمان یافته است.