افزایش همکاری میان ستاد هماهنگی کانون‌های فهما و کمیته امداد خمینی(ره) استان ایلام
افزايش همکاري ميان ستاد هماهنگي کانون‌هاي فهما و کميته امداد خميني(ره) استان ايلام

افزایش همکاری میان ستاد هماهنگی کانون‌های فهما و کمیته امداد خمینی(ره) استان ایلام

طي ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد ايلام و مدير کل کميته امداد خميني(ره) اين استان، بر افزايش همکاري‌ها و تعاملات دو جانبه تاکيد شد.
شناسه خبر : 11604 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از ایلام : حجت‌الاسلام «علی چراغی‌پور»، در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به سابقه همکاری مشترک میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اظهار کرد: خوشبختانه با تعاملات ایجاد شده تاکنون در 4 مرکز کمیته امداد امام خمینی (ره) کانون فرهنگی و هنری تاسیس گردیده است.
وی، به تاسیس 307 کانون فرهنگی و هنری دربیش از 600 مسجد و حسینیه استان اشاره نمود و بیان داشت: بیش از 24 هزار نفر در این کانون  های فرهنگی و هنری عضویت دارند.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام عمده فعالیت ستاد هماهنگی کانون‌های فهما در این استان را در زمینه اجرای برنامه فرهنگی و هنری، ویژه جوانان و نوجوان در مناطق محروم و روستایی عنوان کرد.


وی ، در پایان از کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یکی از دستگاه‌های خدمات رسان و فعال فرهنگی در استان یاد و خاطر نشان کرد: آماده هر گونه تعامل و همکاری های مشترک با انعقاد تفاهم نامه همکاری هستیم.


در ادامه این جلسه «قنبر موسی نژاد»، توانمند سازی فرهنگی مددجویان کمیته امداد  و خانواده های تحت گوشش این نهاد را از اولویت های کاری کمیته امداد عنوان کرد و افزود :در این زمینه آماده هرگونه همکاری با نهاد های مختلف فرهنگی و هنری از جمله کانون های فرهنگی و هنری مساجد با امضای تفاهم نامه همکاری  هستیم.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام افزود: با توجه به کمبود منابع هر گونه تعامل و هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی می تواند باعث سرعت بخشیدن به پیشبرد برنامه های گردد.
در پایان مقرر شد : تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد. امام خمینی (ره) و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در جهت اجرای فعالیت مشترک فرهنگی و هنری و تاسیس کانون در مراکز کمیته امداد منعقد شود.