صفحه استان ایلام در پایگاه اطلاع‌رسانی (فهما) رونمایی می‌شود
صفحه استان ايلام در پايگاه اطلاع‌رساني (فهما) رونمايي مي‌شود

صفحه استان ایلام در پایگاه اطلاع‌رسانی (فهما) رونمایی می‌شود

حجت‌الاسلام «چراغي پور» از راه‌اندازي پايگاه اطلاع‌رساني فهما در ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 11566 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از ایلام :آیین رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان(فهما) روز دوشنبه، 19 خرداد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
حجت الاسلام «علی چراغی پور»، ضمن اعلام خبر فوق افزود: این آیین باحضور ارزشمند حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی مشاور محترم وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به صورت ارتباط تصویری  برگزار و از صفحه استانی فهما رونمایی خواهد شد.


به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام پایگاه (فهما) به منظور انعکاس اخبار، برنامه ها و فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد  و کانون های فرهنگی و هنری سطح استان راه اندازی می شود.


وی ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد  هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در جهت  فراهم نمودن مقدمات راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی (فهما) خاطر نشان کردند: راه اندازی این پایگاه اطلاع رسانی به منظور انعکاس فعالیت های گسترده ای که در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد انجام می گیرد یک ضرورت بود که خوشبختانه این امر میسر گردید.