توزیع بسته های فرهنگی و غذایی به همت کانون «ذوالفقار» شهرستان مهران
توزيع بسته هاي فرهنگي و غذايي به همت کانون «ذوالفقار» شهرستان مهران

توزیع بسته های فرهنگی و غذایی به همت کانون «ذوالفقار» شهرستان مهران

در آستانه ارتحال امام خميني (ره) به همت کانون فرهنگي و هنري «ذوالفقار» سه راهي جند الله شهرستان مهران بيش از 50 بسته محصولات فرهنگي و غذايي به نيابت از امام و شهدا در بين نيازمندان توزيع شد.
شناسه خبر : 11472 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۶
"عزت الله اسمعیل بیگی " در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از ایلام  اظهار کرد : این بسته ها در بین نیازمندان در روستای ریکا بخش صالح آباد شهرستان مهران توزیع شد.
مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذوالفقار» با اشاره به فعالیت های مختلف این کانون به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا افزود : در این مدت نیز بسته های مختلف غذایی، غذای گرم و پک های بهداشتی نیز توزیع گردیده است.
اسمعیل بیگی افزود: با توجه به قرار گرفتن کانون در مسیر اربعین حسینی و  اردوهای راهیان نور از مهمترین فعالیت های این کانون  خدمات رسانی به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) و برگزاری اردوهای راهیان نور و خدمات رسانی به کاروان‌های راهیان نور است.
وی بیان داشت :در حال حاضر بیش از 250 نفر عضو کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار در سامانه بچه های مسجد  هستند که در ایام و مناسبت های مختلف ملی و مذهبی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با این کانون همکاری دارند.
گفتنی است کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار در سال 1392 در محل سه راهی جند الله واقع در بخش صالح آباد شهرستان مهران تاسیس گردید.