تجدید میثاق مدیران و اعضای کانون های مساجد با آرمان‌های امام شهدا
تجديد ميثاق مديران و اعضاي کانون هاي مساجد با آرمان‌هاي امام شهدا

تجدید میثاق مدیران و اعضای کانون های مساجد با آرمان‌های امام شهدا

در آستانه سي و يکمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) مديران و اعضاي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد با آرمان‌هاي امام خميني (ره) و شهدا تجديد ميثاق کردند.
شناسه خبر : 11452 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از ایلام، این آیین صبح امروز 13 خرداد ماه در مزار شهید گمنام واقع در بنیاد حفظ آتار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین «علی اشرف علی محمدی » در این مراسم که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مسولان نظامی و انتظامی ائمه جمعه و جماعات و مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد : با تسلیت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت 15 خرداد، عزت و سربلندی این انقلاب را مرهون خون شهدا و رهبری های امام راحل (ره)  دانست.

مسول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام، با بیان اینکه حفظ و حراست از آمارهای و ارزش های انقلاب اسلامی بر همه ما واجب است بیان داشت: این آرمان‌ها و ارزش ها بایستی برای نسل جوان و نوجوان بازگو شوند.


وی تصریح کرد : با وجود دشمنی ها نظام استکبار خوشبختانه روش و سیره امام راحل (ره) همچنان در سراسر جهان در حال گسترش است.


گفتنی است این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با نثار گل و عطر افشانی مزار شهید گمنام برگزار گردید.