تداوم خدمات کانون فتح شهرستان ملکشاهی در روزهای کرونایی
تداوم خدمات کانون فتح شهرستان ملکشاهي در روزهاي کرونايي

تداوم خدمات کانون فتح شهرستان ملکشاهی در روزهای کرونایی

بشيري‌زاده، با اشاره به فعاليت‌هاي کانون فرهنگي و هنري «فتح» شهرستان ملکشاهي گفت : خدمات‌رساني و توزيع کمک‌هاي مومنانه اين کانون به مناطق محروم و روستايي و خانواده هاي آسيب‌ديده تا پايان کرونا ادامه مي‌يابد.
شناسه خبر : 11448 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۵

«روح الله بشیری زاده» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) در ایلام، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی و هنری «فتح» در شرایط شیوع (کرونا) اظهار کرد: به همت اعضای جهادی این کانون، خدمات رسانی در مناطق محروم شهرستان ملکشاهی در روزهای کرونایی در قالب‌ فعالیت‌های مختلف و رسیدگی به نیازمندان انجام شد.


مدیر کانون فرهنگی و هنری «فتح» توزیع گوشت گرم، بسته های غذایی، غذای گرم، پک های بهداشتی، و مواد ضدعفونی، ضدعفونی اماکن عمومی، خدمات رسانی ویژه به 8 روستای محروم در این شهرستان بخشی از اقدامات کانون فتح عنوان کرد.


بشیری زاده با اشاره به اینکه این فعالیت ها تا پایان ویروس کرونا همچنان ادامه خواهد داشت افزود : اقلام توزیع شده با حمایت ها و کمک های خیرین تهیه و در اختیار کانون قرار گرفته است.
به گفته بشیری ارزش ریالی این اقلام بیش از 1میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است که در نقاط محروم این شهرستان توزیع گردیده است.


وی ضمن تقدیر از کمک های صورت گرفته به کانون فرهنگی و هنری فتح افزود : همچنان منتظر دریافت کمک های خیرین و مردم نوعدوست جهت توزیع در بین نیازمندان و اقشار ضعیف هستیم.
گفتنی است کانون فرهنگی و هنری فتح در سال 1390 در روستای گنبد پیر محمد عابد شهرستان ملکشاهی در جهت انجام فعالیت های فرهنگی و هنری و قرآنی تاسیس شد.