اعلام برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در کانون‌های فهما ایلام
اعلام برنامه‌هاي سالگرد ارتحال امام خميني(ره) در کانون‌هاي فهما ايلام

اعلام برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در کانون‌های فهما ایلام

ويژه برنامه هاي ارتحال امام خميني (ره) در کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام اعلام شد.
شناسه خبر : 11411 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از ایلام : مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری ویژه برنامه های ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت 15 خرداد در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور با اعلام این خبر اظهار داشت با توجه به شرایط خاص کنونی برنامه های پیش بینی شده به صورت مجازی در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار خواهد شد.


وی سیاه پوش نمودن مساجد و حسینه ها، انجام تبلیغات محیطی، رونمایی از تمثال مبارک امام خمینی (ره) توسط یکی از هنرمندان برجسته کانونی، ارسال پیامک  تسلیت و سخنان امام راحل (ره) به کلیه کانون های فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقه از وصیت نامه امام خمینی (ره)  به صورت مجازی، تهیه و پخش کلیپ از سخنان امام راحل به کلیه کانون های فرهنگی و هنری، استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات کانون های استان در تبیین و معرفی شخصیت والای امام خمینی(ره) و ختم های دسته جمعی قرآن به صورت مجازی و اهدا ثواب آن به روح پرفتوح امام، از جمله برنامه های پیش بینی شده سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان عنوان کرد.


حجت الاسلام والمسلمین چراغی پور از امام خمینی به عنوان یکی از بزرگترین شخصیت های جهان اسلام  یاد کرد و بیان داشت :تبیین شخصیت و اندیشه های والای امام برای نسل جوان و نوجوان امروز یه وظیفه همگانی است.


وی در پایان خاطر نشان کرد این انقلاب  به واسطه رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب امام خمینی «ره» شکل گرفت و امروز ما وظیفه داریم که اندیشه های ناب امام را به خوبی برای نسل کنونی بازگو نماییم